З 1 січня 2024 року в Україні зросли мінімальна зарплата і прожитковий мінімум. Це сталося у зв'язку з набранням чинності законом про державний бюджет на 2024 рік.
Українські гроші. Ілюстративне фото: Getty Images
Мінімальна зарплата зросла з 6700 до 7100 гривень на місяць. Друге підвищення відбудеться 1 квітня 2024 року, після чого її розмір становитиме 8000 гривень.
Прожитковий мінімум для працездатних осіб зріс з 2589 до 3023 гривень на місяць. Для дітей віком до шести років він становить 2563 гривні, для дітей від шести до вісімнадцяти років – 3196 гривень, а для осіб, які втратили працездатність – 2361 гривню.
Загальний показник прожиткового мінімуму зріс з 2589 до 2920 гривень на місяць.
Ці підвищення мають на меті підтримати соціально незахищені верстви населення і компенсувати їм зростання цін.
Наступне підвищення мінімальної зарплати планується на квітень 2024 року – її підвищать до 8000 гривень.
Також у січні підвищать прожитковий мінімум до 3023 гривень для працездатних осіб, 2361 гривні – для непрацездатних осіб, 2563 гривень – для дітей до 6 років і 3196 гривень – для дітей 6-18 років.
Разом з прожитковим мінімумом підвищать розмір допомоги особам з інвалідністю у 2024 році:
Також зростуть суми грошової надбавки по догляду за особою з інвалідністю.
Президент США заявив про нібито масштабні вкидання бюлетенів під час дострокового голосування та звинуватив електронні…
Смертельна аварія сталася на трасі Київ — Вишгород — Десна в напрямку столиці. За кермом…
24-річного киянина підозрюють у вбивстві колишньої орендодавиці та замаху на вбивство двох знайомих, які виховують…
Нові санкції спрямовані проти російського оборонно-промислового комплексу, розробників балістичних ракет, учасників кібероперацій та фінансових посередників,…
Рятувальники працювали в крижаній воді після російського обстрілу столичної теплоелектроцентралі. Завдяки їхнім діям вдалося зупинити…
Заступник міністра закордонних справ Росії Сергій Рябков звинуватив НАТО в нарощуванні активності в Балтійському регіоні.…